Booking på hold:
Det er i øjeblikket kun hold som vedrører vores gymnastikafdeling som man kan booke tider til.
Hvad enten du betaler et beløb for en hel sæson eller vælger at betale fra gang til gang - er fremgangsmåden den sammen.
Det er vigtigt at du booker dig på holdet hver gang - så vores instruktør ved hvor mange der kommer. 

Du skal gøre følgende:
 
Hel sæson:
Ønsker du at betale for en hel sæson - gøres dette ved at "trykke" på det hold     som ønsker at deltage på - og "logge ind" og betale det fulde beløb.
 
Næste gang dit hold har træningstid - skal du via "kalenderen" booke dig ind.
Dette gøres ved at trykke på det skraverede felt med dit hold på - så kommer der en medlems-login boks op som du så logger dig ind på.
 
Når du er logget ind - trykker på på book - og du kan se, at dit navn kommer på listen.
 
 
Booking og betaling pr. gang
Har du kun mulighed for at komme engang imellem - så er betaling pr. træning en god løsning. 
Du vælger dit ønskede hold (det ska være skraveret) på kalenderen - trykker på det - og så logger du dig ind via medlems-login-feltet. 
Når du er logget ind - skal du trykke på BOOK og du kan se, dit navn kommer på liste og du får en betalings- boks op. 
 
Se her:


Gå til kalenderen - og "tryk" på det ønskede hold. Der kommer nu en dialog boks op - hvor du skal "logge ind" og derefter betale.

Mød op til den ønskede dag og nyd det.

Tilmelding/Conventus

Online-booking
Almindelig tilmelding til hold:
Conventus bygger på selvbetjening og online betaling, hvilket betyder, at du/I nu tilmelder og betaler kontingentet online.

I realiteten skal ALLE nye medlemmer indmelde sig, og ved tilmelding skal der gives oplysninger om mobiltelefonnummer samt e-mail. Fremadrettet vil meget kommunikation mellem klub og medlemmer ske via e-mail og sms. Hvis du skal betale kontingent for dit barn, så skal du indtaste oplysninger på barnet, mens du bedes indtaste dine kontaktinfo.

Alle eksisterende medlemmer har modtaget med posten information angående e-mail og/eller mobil nummer registrering.

Hvordan logger jeg ind? Du skal enten bruge dit mobilnr eller din e-mail adresse som brugernavn og den adgangskode du har fået tilsendt fra klubben.
Har du ingen adgangskode fået tilsendt, skal du klikke på “Glemt adgangskode” og udfylde med din e-mail adresse, hvorefter der straks vil blive tilsendt en ny adgangskode. Koden kan du senere ændre til noget du bedre kan huske.

Skal jeg oprette mig som medlem, hver gang jeg skal tilmelde mig et hold/aktivitet? Nej. Det er kun nødvendigt at oprette dig én gang, hvorefter du blot skal logge ind via. din e-mail og en adgangskode. 


Jeg er flyttet hvordan ændre jeg min adresse? Hvis du flytter, skifter telefonnummer eller lignende, så bedes du opdatere din profil. På den måde er du sikret, at du ikke går glip af vigtige informationer. Du ændrer dine informationer på hjemmesiden, ved at klikke på medlemslogin. Herefter logger du ind ved at bruge dit telefonnummer eller e-mail og din adgangskode. Når du er logget ind, vil du i venstre side finde et punkt der hedder ”Min profil”, hvor du kan se de informationer, du står registreret med. Ønsker du at ændre disse, skal du klikke på ”rediger”.
 
 
Fårup Sønderbæk IF - Oprettet 26/3 2012